ג'יני - בית ספר למוזיקה: info@g-music.co.il ,0586-508-502

לקבל הקלטות ולתמוך בפרויקט

המון תודה!🙏 בזכותך נוכל להמשיך את הפרויקט, ולהנגיש מוזיקה בחינם לכל מי שרוצה!
איך? כאן למטה מוסיפים לסל את המפגשים הרצויים, לאחר מכן עוברים לעגלת הקניות, ובוחרים האם לשלם ב-Bit או באשראי. אחרי התשלום מגיעים לדף ובו הקישורים (הקלטה, מצגת, פלייליסט סרטונים ביוטיוב), הם והחשבונית ישלחו גם במייל (לא הגיע? דברו איתנו!)
לא מתאים לך Bit/אשראי? אפשר לשלם גם דרך קבוצת הפייבוקס שלנו (ללחוץ כאן) או בהעברה בנקאית: בנק יהב (מספר 04), סניף 401 (רמת גן), מספר חשבון 110540, שם המוטב: ג'יני – אורי אלוני.

לאן הגעתי?
העשרה במוזיקה חינם ב-Zoom, רק צריך להירשם
פרטים והרשמה (ללחוץ כאן) 

אני רוצה הקלטות, קשה לי לשלם

באנו להנגיש ידע מוזיקלי לכל מי שרוצה לקבל אותו, לא ניתן לכסף לעצור אותך!
יש תקופות קשות לפעמים, כרגע קשה לך לשלם? הכל בסדר, אנחנו איתך.
הינה הקלטות מהמפגשים במתנה ובאהבה, בתקוה שיעזור לך להתפתח וללמוד. ובלי קשר, מקווים שהמצב הכלכלי שלך ישתפר בהקדם ❤️

קטלוג – כל המפגשים:

כמה עולה?
מפגש אחד = 30 ש"ח
5 מפגשים או יותר = 10% הנחה
20 מפגשים או יותר = 15% הנחה

כסף נושא רגיש כרגע?
אותו הדבר בדיוק אבל בחינם ❤️

135.00 

קורס תאוריה – 5 מפגשים (כאן)
מפגש 1: צלילים, טונים ותווים
מפגש 2: מרווחים
מפגש 3: אקורדים
מפגשים 4-5 יתקיימו בימי שני הקרובים, מוזמנים (חינם)!

הקלטות ממפגשים נוספים

התלהבת ממש, בא לך הקלטות של כל המפגשים, וגם לתמוך בפרויקט בצורה משמעותית?

135.00 

תאוריה – הגיע הזמן לסגור את הפינה הזו, לא?

  • פרטים נוספים

    לדבר את השפה המוזיקלית, ללמוד באופן בסיסי תווים, סולמות, אקורדים, מרווחים, להבין את החוקים ואת כללי הדקדוק של המוזיקה, לאט, מסודר וברור…

    למי מתאים?
    למתחילים ללא כל ידע מוקדם, או עם רקע בסיסי בלבד, או מי שרוצה להיזכר.

    סילבוס:
    מפגש 1 – מכינה:
     צלילי יסוד, דיאזים ובמולים, שיטת הטונים, קריאת תווים בסיסית.

    מפגש 2 – מרווחים: אוקטבה, קוינטה, טרצה וכו', אובר טונים, קונסוננס ודיסוננס, מרווח מושלם ובלתי מושלם, מרווחים קטנים, גדולים וזכים, פיתוח שמיעה.
    מפגש 3 – אקורדים משולשים: מז'ור ומינור, מוקטן ומוגדל, נוסחאות פשוטות לאקורדים,  צליל בסיס/שורש/יסודי, היפוכים, אקורד עם בס אחר, SUS.
    מפגש 4 – אקורדים מרובעים: אקורדים עם 4 צלילים, שבע, מייג'ור סבן, תשע, שש, חצי מוקטן, מוקטן 7, חצי מוגדל, היפוכים שלהם.
    מפגש 5 – סולמות: מז'ור ומינור, מודוסים, דרכים שונות לזכור ולחשב, איך להשתמש ולמה זה טוב.

  • תגובות שקיבלנו

    – הכל היה פשוט מעולה, ברור ואפילו ממש כיף😍
    – היה מאד מדוייק, ברור, מקצועי ועם זה מצחיק ומעניין, כמו תמיד❣️
    – השילוב של ידע, כישרון רב ונתינה כזו, מרגש מאוד! ועושה את העולם שלנו איכותי יותר.
    אשמח להמשיך ללמוד ממך עוד ועוד.
    – אתה מקצועי ומקיף ומנגיש את החומר ממש נעים ובמידה. וגם ההומור בדרך ממש חשוב.
    וכפרה עליך אתה והחיוך שלך.
    – אתה מקסים ונהדר! ירד לי הרבה לחץ עכשיו אחרי השיעור הראשון. פישטת את החומר לביסים שאפשר לבלוע. אני לא יודע תווים עכשיו, אבל כן קיבלתי תמונה אצלי בראש וזה נהדר!
    – מקסים כרגיל
    – אורי אתה מהמם!
    – כיף להיות פה ומעניין כמו תמיד (:
    – היה כיף
    – היה מושלם
    – היה פשוט וברור
    – היה ברור, מובן ונעים לשמוע, גם אם חלק מהדברים מוכרים
    – שיעור מקסים
    – היה ממש ברור
    – הנאה צרופה
    – נהדר
    – היה מקסים
    – היה ממש ברור וכיף
    – מפגש מעולה!
    – מענין ונחמד כרגיל (:

30.00 

כדי לקבל הסמכה להמשיך לקורס תאוריה המלא 😎

  • פרטים נוספים

    צלילי יסוד, סימני התק (כולל בקר, דיאזים ובמולים כפולים ואנהרמוניה), שיטת הטונים, וקריאת תווים בסיסית

    למי מתאים?
    למתחילים ללא כל ידע מוקדם, או עם רקע בסיסי בלבד, או מי שרוצה להיזכר.

  • תגובות שקיבלנו

    – הכל היה פשוט מעולה, ברור ואפילו ממש כיף😍
    – היה מאד מדוייק, ברור, מקצועי ועם זה מצחיק ומעניין, כמו תמיד❣️
    – השילוב של ידע, כישרון רב ונתינה כזו, מרגש מאוד! ועושה את העולם שלנו איכותי יותר.
    אשמח להמשיך ללמוד ממך עוד ועוד.
    – אתה מקצועי ומקיף ומנגיש את החומר ממש נעים ובמידה. וגם ההומור בדרך ממש חשוב.
    וכפרה עליך אתה והחיוך שלך.
    – אתה מקסים ונהדר! ירד לי הרבה לחץ עכשיו אחרי השיעור הראשון. פישטת את החומר לביסים שאפשר לבלוע. אני לא יודע תווים עכשיו, אבל כן קיבלתי תמונה אצלי בראש וזה נהדר!
    – מקסים כרגיל
    – אורי אתה מהמם!
    – כיף להיות פה ומעניין כמו תמיד (:
    – היה כיף
    – היה מושלם
    – היה פשוט וברור
    – היה ברור, מובן ונעים לשמוע, גם אם חלק מהדברים מוכרים
    – שיעור מקסים
    – היה ממש ברור
    – הנאה צרופה
    – נהדר
    – היה מקסים
    – היה ממש ברור וכיף
    – מפגש מעולה!
    – מענין ונחמד כרגיל (:

30.00 

הנושא הראשון שקיים בדרישות הכניסה לאקדמיה למוזיקה

  • פרטים נוספים

    מה הן דרישות הקבלה לאקדמיה למוזיקה? דבר ראשון: מרווחים! בסיס להמון דברים חשובים במוזיקה.
    חוץ מכלי נגינה עשויים קרח (אומיגוד), יש במפגש המון ידע ממוקד, יעיל, פשוט, נגיש.

    מפגש חורפי, כדאי להביא כרבולית ❄️

    מה יהיה שם?
    מרווחים – מה זה ולמה הם חשובים לנו, קונסוננט מושלם ובלתי מושלם, דיסוננט, מרווח זך/קטן/גדול/מוגדל/מוקטן, אובר טונים, מרווחים לקולות שניים, מרווחים משלימים, דקדוק מוזיקלי במצב אנהרמוניה, פיתוח שמיעה, וכמובן אוקטבה, קוינטה, טרצה וחבריהם.

    למי זה מתאים?
    למי שמנגן/שר או רוצה להתחיל, למי שלא מכיר את המושגים למעלה, למי שהשתתף במפגש הקודם ו/או מכיר את המושגים דיאז, במול, שיטת הטונים (ואם לא מכירים ובא לכם להשלים – יש הקלטות).

  • תגובות שקיבלנו

    – היה שיעור נפלא. אתה מסביר בבהירות, מהיסוד, בנחמדות אין סוף…
    – היה מפגש נדיר! איזה מורה, איזו בהירות! איזו גישה וכמה אור וטוב הרעפת עלינו! כבוד גדול ותענוג עוד יותר ללמוד איתך ומאדם כמוך! תודה ❤️ תודה ❤️ תודה ❤️
    – אתה מכניס חיים ועניין לכל נושא הכי יבש שיש
    – חייכתי המון בשיעור הזה, איזה כיף היה. המון מידע מונגש בפשטות ועם תוספות מרתקות וחמודות
    – היה טוב. מרווחים זכור לי לרעה מלימודיי בקונסרבטוריון. הפעם עשית את זה כל כך ברור ומעניין.
    – אורי, אתה לגמרי מדהים! מסביר בבהירות וחמידות שיש רק לך 🥳 אני כבר שנים בתחום, אבל בשיעורים איתך תמיד מגלה דברים חדשים! ממש כל הכבוד לך 🔥🙏
    – אתה מורה נפלא, יודע להוציא את התמצית מתוך הנושאים המורכבים שאתה מלמד. הסרטונים שאתה בוחר נהדרים ועוזרים להבין ולזכור דברים. קורס התיאוריה מוגש כרגיל, בחן והקסם שמאפיינים אותך.
    – לאורי יש יכולת להסביר בסבלנות ובפשטות נושאים מורכבים.
    – היה ממש כיף ומקסים
    – למדתי דברים חדשים, היה מגניב🤘🏻
    – שיעור מדהים! אורי אתה אלוף, אוהבים אותך! ❤️😍
    – היה מאלף
    – מעניין וברור
    – היה מדהים
    – מעניין מאד
    – מעשיר מאוד
    – שיעור נדיר, אנרגיות טובות ממש ✨🌷
    – אתה מורה מקסים
    – היה אדיר
    – היה מעניין מאד
    – היה בהחלט מעניין
    – הסברים נהדרים
    – מאוד נהנה מסגנון ההגשה שלך
    – נהניתי, שיעור מקסים

30.00 

תוך שעה אחת – תוכלו לנגן את האקורדים של כל השירים בעולם! 😮

  • פרטים נוספים

    נוסה על יותר מ-100 אנשים בוגרים, רובם ללא ניסיון וידע קודם.
    אקורדים זו עדיין שפה חדשה יחסית, יש המון בלבול וחוסר תיאום, קל ללכת לאיבוד, ולא מצאנו מקום טוב ללמוד את הנושא בעברית.
    מי שרוצה ללוות שירים – חשוב מאוד!
    קפה/תה/שוקו/צ'אי, סוכר לבן/חום/סוכרזית – ואיך הם קשורים לאקורדים?
    נשב על כוס שתיה (העיקר שתהיה חמה) כדי להעביר את ההסבר הכי ממוקד ומזוקק שאפשר על אקורדים.

    מה יהיה שם?
    מז'ור ומינור, מוקטן ומוגדל, נוסחאות פשוטות לאקורדים, צליל בסיס/שורש/יסודי, היפוכים, מצב שורש/יסודי, סקסטאקורד, קוורט-סקסטאקורד, אקורד עם בס אחר, SUS.

    למי מתאים?
    למי ששר/מנגן/רוצה להתחיל, רוצה להכיר נושאים תאורטיים במוזיקה ולהעשיר ידע/לשפר הבנה לצורך הנגינה, רוצה להכיר את כל סוגי האקורדים – ולא מכיר עדיין את כל המושגים שכתובים למעלה, היה ב-2 המפגשים האחרונים או השלים אותם או מכיר את שיטת הטונים ו/או את המרווחים טרצה, קווינטה, אוקטבה.

    אל תשכחו להביא כוס שתייה חמה! ☕

  • תגובות שקיבלנו

    – אורי, אתה מורה מקסים. למדתי כילדה תיאוריה לפני הרבה שנים. חבל שלא עם מורה מוכשר, נלהב ויצירתי כמוך…
    – אין על החיוך המתוק והבלתי נגמר שלך. אתה אמיתי? מסביר בצורה כ"כ נהירה… אחרי שלמדתי שנים תאוריה בצורה משעממת כילדה – סוף סוף מבינה ונהנית.
    – כיף ללמוד ממישהו שכל כך אוהב את מה שהוא עושה. לומדת ונהנית.
    – תמיד כיף איתך
    – ההסברים שלך מעולים ומסייעים לי גם בתור נגנית חליל צד
    – היה ממש מעניין בעיקר מועיל!
    – אתה מסביר ממש מצוין, המצגות מעולות וברורות, ההתקדמות הדרגתית ובקצב מצוין, הכל תענוג.
    – היה מאיר עיניים כתמיד
    – היה מחכים ומעשיר 🙂 ומעל הכל נעים וכיפי
    – וואו, אתה מעביר את זה כל כך יפה
    – היה מעולה וכמובן מחדד מאוד
    – עוד שיעור מצוין
    – היה מעולה
    – היה מרתק ומעניין, וכרגיל נפלא ומהנה!
    – היה נהדר כתמיד
    – היה נפלא!
    – היה מעניין ברמות ומאתגר. קיבלתי תמונה רחבה שלא היתה לי קודם. הועשרתי. אתה מלא כרימון. בצניעות ובהומור פורס את החומר לפנינו. אתה מורה בחסד, או במילים אחרות, אין עלייך
    – היה מפגש מאד מעניין. אתה וגם המצגת מאד תקשורתיים! את המתמטיקה של מז'ור ומינור כבר הכרתי, ואת המוקטנים אני אוהבת מזמן… על הקישוטים הקינמונים אצטרך לחזור. איזה כיף שאני מקבלת את הקלטת המפגשים, ויכולה לצפות שוב בזמן שלי.
    – כמי שמלמדת את עצמה גיטרה – למדתי עוד קצת על איך לקרוא אקורדים, מאילו תווים הם בנויים, וגם את התרגום בין גיטרה לפסנתר – שזה היה מרהיב בעיני. כמי שנחשפת לזה פעם ראשונה, זה היה מורכב, ויש לי שאלות, אבל תמונות הרקע הכללית שיש לי עכשיו – ממש מקיפה, והוגשה במפגש כמו משחק ילדים כיפי 🙂

30.00 

לכו לישון צהרים! הפעם מצילים את העולם🦸🏻‍♂️🦸🏻‍♀️

  • פרטים נוספים

    גיבורים, מטרה אחת לנגד עינינו: להכיר את כל האקורדים בעולם! כל סוגי האקורדים והתוספות. כל הסימנים, כל המספרים, הכל. בונוס: התאמה בין סוגי תוספות לבין סגנונות מוזיקליים, ואפילו לדעת להוסיף מספרים גם כשהם לא כתובים.

    למי זה מתאים?
    למי שמעוניין בעסקה הזו: שעה מהחיים תמורת להבין אחת ולתמיד את כל האקורדים בעולם. למי שאוהב לנגן שירים בדיוק כמו המקור, ולא מסתפק בבערך. למי שרוצה להבין את כל הסימנים שמופיעים ליד האקורדים. למי שרוצה להיות מאסטר בליווי שירים ובאקורדים. למי שצפה במפגש "אקורדים" או בעל ניסיון והכרות קודמת עם אקורדים ויודע לחשב לבד את הצלילים של אקורדים בסיסיים.

    למי לא מתאים?
    מי שממש אין לו מושג איך לחשב את הצלילים של אקורדים בסיסיים כמו מז'ור ומינור (אם זה פשוט לוקח לכם זמן להיזכר ולחשב – זה בסדר). מי שנחמד לו שתייה חמה גם בלי תוספות.

    מה יהיה שם?
    תזכורת מהירה: חישוב צלילי האקורדים הבסיסיים (מז'ור, מינור, מוקטן, מוגדל), והתוספות Sus2, Sus4, אקורד עם בס אחר. נתמקד בתוספות: 6, 7, מייג'ור סבן, 9, 11, 13, מוקטן שבע, חצי מוקטן. נדבר על אילו תוספות מתאימות בקלאסי, רוק, פופ, בלוז וג'אז, ונבין אילו תוספות אפשר להוסיף לבד גם כשהן לא כתובות.

  • תגובות שקיבלנו

    – היתה הרצאה מעולה
    – הרצאה מרתקת. נפלא
    – שיעור מקסים, זה תענוג צרוף!
    – היה שיעור מרתק
    – כל הכבוד, אורי, על ההנגשה של חומר לא פשוט. צריך לעבור על זה שוב כדי לקלוט
    – ממש נהניתי, מקצועי
    – שווה. חומר חשוב ומורכב

30.00 

צלילים ואקורדים, לחן ואלתור… כל העולם כולו סולמות!

  • פרטים נוספים

    סולמות הם הצב הענק עליו יושב כל עולם המוזיקה… כן, זה קצת מסובך, אבל לא מאוד! נשים דגש על מה שבאמת יהיה לכם שימושי: להכיר מקרוב את מעגל הקווינטות ולדעת את צלילי כל הסולמות.
    *מבוסס על מפגש סולמות שהיה בעבר, עם דגשים שונים.

    מה יהיה שם?
    סולמות – מה זה בעצם, טונליות, היררכיה בין הצלילים, 3 סוגי מינור, מעגל הקווינטות, זיהוי סולמות לפי סימני התק, מודולציה ועוד.

    למי זה מתאים?

    למי שרוצה לדעת ולהבין תאוריה ולהשתמש בזה לנגינה (עכשיו או בעתיד), למי שלא מכיר חלק מהמושגים שכתובים למעלה ומסתקרן, למי שרוצה אחת ולתמיד להבין מה זה בדיוק סולם, למי שנחמד לו איתנו :)

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יהיו בהמשך תגובות שקיבלתי

30.00 

קסמים במוזיקה! מובטח לכם שתהיו בהלם מוחלט.

  • פרטים נוספים

    על התופעה המרתקת ביותר בעולם המוזיקה, הנושא שמסביר כל שאלה מעניינת באמת, על שירת אובר טונים, שירה של 2 צלילים שונים בו-זמנית, איך אובר טונים באים לידי ביטוי בכלי נגינה שונים, ואיך משתמשים בהם לנגינה.

    למי זה מתאים?

    כל הרמות, מחסרי כל ניסיון ועד מוזיקאים מקצוענים.

    למי זה לא מתאים?

    מי שמכיר מקרוב את כל הנושאים שהזכרנו שם למעלה (וגם אז – יכול להיות להיות לכם נחמד!)
  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

כדי להכיר באמת מקרוב את 2 הסגנונות שהכי השפיעו עלינו.

  • פרטים נוספים

    בואו רגע נכיר את סבא וסבתא: ג'אז ומוזיקה קלאסית (מי לדעתכם הסבא ומי הסבתא?).

    למי זה מתאים?

    למי שרוצה להבין לעומק את הסגנונות האלה, גם דרך מילים תאורטיות – וגם דרך האוזן. מי שרוצה להיות מסוגל להקשיב – ולדעת מה הולך שם. למי שרוצה לראות מה קורה לסיגנון שהתפתח במשך 1,500 שנה, ואיך מוזיקה גורמת לחייך ולרקוד.

    למי זה לא מתאים?

    למקצוענים שמנגנים כבר המון שנים את שני הסגנונות, כל המאפיינים והמושגים לחלוטין ברורים להם, יצא להם להשוות בין קלאסי לג'אז ולראות את ההבדלים, ואין להם כח לצפות בשעה שלמה של ידע שכבר יש להם רק כדי לראות כמה סרטונים מגניבים שהם כנראה עוד לא ראו (מובן! מבטיחים שבהמשך יהיו המון מפגשים שכן רלוונטים גם לכם!)

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

מה ההבדל ביניהם ומה קורה היום במוזיקה.

  • פרטים נוספים

    במפגש הזה ננתח את השירים ברדיו! רוק'נרול, סוגי רוק (למשל פרוגרסיבי) ופופ, נשווה ביניהם, נדבר על מאחורי הקלעים, ונצפה בכמה סרטונים – חלקם היסטורים, חלק היסטרים, וחלקם גם וגם

    למי זה מתאים?

    האמת? לדעתנו לכולם, כל הרמות, ממוזיקאים ועד אוהבי מוזיקה שלא מנגנים.

    למי זה לא מתאים?

    מי שיש לו התנגדות חזקה לז'אנרים האלו, לא רוצה להאזין להם ולהבין אותם יותר לעומק.
  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

על רבעי טונים, 40 סולמות שימושיים, ושיר באורך שעה וחצי.

  • פרטים נוספים

    הכרות מקרוב של סגנון מוזיקלי שכל כך שונה מרוק, פופ, קלאסי וז'אנרים אחרים. נתרגש מאלמנטים שאולי בחיים לא שמנו לב אליהם, נאתגר את עצמנו לחשוב ולהקשיב בצורה שונה. נדבר על ונקשיב לדברים כמו מקאם ראסט, תאקסים, מאוול, טטרקורדים, סמאעי ת'קיל ועוד (ועוד – הכוונה "ועוד" כמו "וכו'", אבל כן, נקשיב גם לכלי נגינה שקוראים לו "עוד").

    למי זה מתאים?

    לאנשים סקרנים שרוצים ללמוד גם מהאוזן וגם מהראש, ולא מפחדים להתעסק בסגנון שלא מוכר להם, או אולי כן מוכר – אבל יש להם דעה קדומה שלילית לגביו.

    למי זה לא מתאים?

    מי שמכיר את הסגנון ממש לעומק (נגיד, מכיר את כל המושגים שכתבנו למעלה), ומי שלא מעניין אותו לנסות להכיר ולהתחבר לסגנון הזה.
  • תגובות שקיבלנו

    – היה מדהים! נחשפתי לעולם לגמרי שונה.
    – היה מרתק, מקיף, נגע בנושאים רבים.
    – מאוד מעניין. מוגש בנועם רב. מחכה להמשך.
    – היה מעניין ומלמד. צריך להתרגל לצלילים. שונה.
    – פשוט ניפלאאאאאא!
    – היה שיעור מרתק. הגוף התנועע עם המוזיקה.
    – היה מעניין מאד.
    – כיף אדיר.
    – תודה. היה מרתק. צריך להתרגל (לסגנון).
    – היה ממש מעניין ומעשיר ידע. כל הכבוד.
    – פעם ראשונה ונדלקתי… תודה שהעשרת את עולמי👍
    – אורי, תודה רבה על אמש, היה מרתק. שמחתי לראות את שפע המידע וערנות השיח, ושאנחנו בני אזורנו.
    – היה ערב והרצאה מהנה ומקצועית באיכות טובה וקצב מעולה. המצגת מדוגמת.
    – היה מרתק, למדתי המון. מוזיקה מרגשת ונוגעת. ובעיקר גרמה לי לרצות לרקוד 💃
    – היה ערב מרתק עם אורי המדהים. כל שבוע לומדת צלילים חדשים ומרתקים. תודה על המיזם העשיר והמעשיר 🙏
    – היה כיף! פשוט כיף . התפעלתי לגלות כמה המוזיקה הערבית מורכבת, היא ערבה לאוזניי מאוד, והתחדש לי החשק ללמוד כלי תיפוף, אולי אפילו דרבוקה! אורי – אתה מעביר את הידע בעדינות ובשימת לב לדקויות, שכל כך נעים לקחת חלק במפגש ולהקשיב.
    תודות!
    – אורי והצוות. עוד ערב מופלא של העשרה מוזיקלית המוגשת בצורה מקצועית, מרתקת ותמיד מחויכת. משהו במוזיקה הזאת תמיד משך אותי, מסקרן ומרטיט. תודה על הזכות ללמוד ולהעשיר ידע – ועוד במוזיקה, זכות כפולה מבחינתי.
    – חברים יקרים, אתם חבורה מדהימה שנותנת משמעות חברתית ועניין למוזיקה. המפגש היה מרתק ביותר מבחינתי, כאחד שהאזין לראשונה למוזיקה ערבית בגיל 32.
    מחשקים אותי מאוד ללמוד נגינה על עוד. תודה רבה לכם חבורה יקרה.
    – המפגש של מוזיקה ערבית היה מצוין. למדתי ממנו הרבה. הוא היה ערוך טוב. הוא היה מקיף. ההגשה הייתה טובה. התוכן היה מעניין. אורי כל הכבוד.
    – היה מעולה! למרות שיכולתי הפעם בעיקר להקשיב התרכזתי במוזיקה שזרה כמעט לגמרי לאוזן שלי – ולמדתי המון. תודה רבה!!
    – אורי היקר, גם בלי לדעת ערבית, הצלחת להביא אנשים רבים שלא היו מקשיבים עשר שניות למוזיקה ערבית, להקשיב להרצאה שלמה, ללמוד ולהנות! זה הישג ענק🌻
    הצעות לשיפור:
    – היי אורי היקר תודה רבה על השיעורים.כל הכבוד בבקשה תן זמן ארוך יותר לקטעי המוזיקה שאתה משמיע
    – היה מעניין 🙂 היו הרבה מאוד דברים שלא הצלחתי להבין במהלך המפגש אתמול, מושגים שהיו מתקדמים מדי בשבילי…אבל בכל זאת הצלחתי ללמוד דברים חדשים… ומה שלא הבנתי, בטח אבין בהמשך…
    – היי אורי, היה מאוד מעניין! הרבה פרטים, הרגיש לי יותר עמוס מהמפגשים הקודמים, אבל חלק מהם בהחלט ישארו איתי 🙂 יהיה נחמד, כשיש אפשרות, להדגיש איפה בסרטון קורה דבר מסויים שציינת, לטובת אלה מאיתנו שפחות חדים. לפחות כשזה לא ממש טרוויאלי, אם כי יתכן שמה שטרוויאלי לך, פחות טרוויאלי לי… ועדיין היה מאוד מעניין, מסקרן ומעשיר.

30.00 

למה כל כך כיף לרקוד למוזיקה הזו, ומה הופך אותה לכ"כ חושנית?

  • פרטים נוספים

    בעולם רדום – אנחנו נרקוד, נמחא כפיים וכמובן בעיקר ננתח לעומק את המוזיקה הכי מעוררת ומדליקה שיש! נתמקד בסלסה, בוסה נובה… וגם מוזיקה אפריקאית!

    למי זה מתאים?
    לכל הרמות, מכאלו שלא ניגנו/שרו מעולם – ועד לנגני/רקדני סלסה מנוסים!

    למי לא מתאים?
    החלק של הבוסה נובה עשוי להיות בסיסי עבור מי שמנגן את הסגנון כבר הרבה שנים, אבל החלקים האחרים מתאימים ממש לכל נפש סקרנית.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

כנראה החוויה המוזיקלית הכי מסעירה שתחוו בשנה הקרובה.

  • פרטים נוספים

    כל כך מפתיע ושונה מהמוזיקה שאנחנו רגילים אליה!

    מה יהיה שם?
    מוזיקה סינית קלאסית (בני האן), מוזיקה צפון הודית קלאסית (הינדוסטאנית) ומוזיקת "קונקול" מדרום הודו (קרנטית).

    למי מתאים?
    כל הרמות – גם מוזיקאים וגם חסרי כל ידע מוזיקלי. כל מי שסקרן ללמוד ולהכיר תרבויות מוזיקליות אחרות.

    למי לא מתאים?
    מי שמכיר מאוד מקרוב את 3 התרבויות המוזיקליות של סין, צפון הודו וקונקול, ומי שלא מעניין אותו ללמוד על תרבויות מוזיקליות אחרות.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

סידרנו לכם סיכום של 2000 שנה בשעה אחת.

  • פרטים נוספים

    מפגש עשיר בסגנונות ועמוס במיוחד בידע, יעיל ומנצל את הזמן למקסימום.

    מה יהיה שם?
    נדבר ונקשיב למוזיקה מהתקופות השונות במוזיקה הקלאסית מערבית (ימי הביניים, רנסאנס, בארוק, קלאסי ורומנטי. לגבי מוזיקה מודרנית – שבוע הבא). נעקוב אחרי אופן התפתחות מרקם הקולות לאורך ההיסטוריה – למשל איך הגיעו לעולם האקורדים? ונסביר המון מושגים חשובים בהקשר הזה.

    למי זה מתאים?
    לכל הרמות (מוזיקאים וכאלו שלא ניגנו מעולם). למי שרוצה לצלול לעומק המוזיקה הקלאסית, להבין אותה יותר ולהבין איך להקשיב לה.

    למי זה לא מתאים?
    למי שברורים לו לגמרי מושגים כמו אורגנום (מקביל/חופשי) ובס ממוספר, למי שמכיר היטב את המאפיינים של כל 5 התקופות הראשונות במוזיקה הקלאסית המערבית, למי שאין שום רצון לנסות להתחבר למוזיקה הקלאסית.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

אתם תתלהבו, תתעצבנו ותהיו מופתעים מאוד.

  • פרטים נוספים

    מי מפחד ממוזיקה מודרנית? הרבה אנשים נרתעים ממנה! אבל יש שם דברים מדהימים, גם בצלילים וגם ברציונאל שמאחורי. ניקח שעה אחת להתרשם, להבין מה קורה שם ואיך להקשיב למוזיקה הזאת.

    מה יהיה שם?

    נדבר ונקשיב למוזיקה מודרנית קלאסית-מערבית מ-120 השנים האחרונות, ונתמקד בזרמים כמו אימפרסיוניזם, סונוריזם, סריאליזם (ועוד כל מיני יזם).

    למי זה מתאים?

    כולם (מוזיקאים מקצועיים וכאלו שלא ניגנו מעולם). למי שסקרן לשמוע לאיזה דברים מטורפים, מעניינים ויפהפיים המוזיקה הקלאסית-מערבית הגיעה.

    למי זה לא מתאים?

    מי שיודע שלא יצליח לבוא עם ראש פתוח. וגם מי שמכיר מאוד מקרוב את המוזיקה המודרנית ומילים כמו דודקפוניה, פוטוריזם ודאדאיזם (יש פה מישהו כזה?).
  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

מה הופך אותו למלחין הגדול ביותר שהיה בהיסטוריה?

  • פרטים נוספים

    באך בפורים! (או פורים בבאך?) 😁

    מה יהיה במפגש?
    מה הופך את באך למלחין הגדול ביותר בכל הזמנים, מה לעשות כדי להצליח באמת להקשיב ולהבין את המוזיקה שלו (לא פשוט עבור אנשים מתקופתנו!), איך לשלב צלילים צורמים בצורה מעודנת, איך לפתח מוטיב בצורה מקסימלית… וגם נתעסק ביצירות שנחשבות מהחשובות ביותר בכל הזמנים.

    למי זה מתאים?
    לכולם (מוזיקאים וכאלו שלא ניגנו מעולם), אבל מוזיקאים שלמדו קונטרה פונקט – בטוח שחלק מהמידע לא יהיה חדש בשבילכם.

    למי זה לא מתאים?
    מי שלא אוהב ולא מעוניין לנסות להתחבר לסגנון הקלאסי מתקופת הבארוק, מי שלא מעניין אותו לראות אינוונציה של באך מנותחת עם סטטיסטיקה מעמיקה במיוחד, ומי שמכיר מקרוב מושגים כמו דיסוננס מסוג שכן תחתון, קונטרה פונקט, הפסנתר המושווה, המנחה המוזיקלית.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

כלי נגינה מטורפים שלא היה לכם מושג שקיימים.

  • פרטים נוספים

    כמה גיטריסטים צריך כדי להחליף נורה? לא צריך להחליף, הם כבר יגנבו אור זרקורים מהזמרת.

    מה יהיה שם?
    בדיחות מוזיקאים נבחרות שאספנו מהמון מקומות במשך הרבה שנים (הולכים לצחוק באופן שוויוני על כל הנגנים בכל הכלים), להראות כלי נגינה מטורפים שדי בטוח לא הכרתם, ובעיקר ללמוד ולהכיר כל מה שחשוב לדעת בנושא כלי נגינה, הפונקציות המוזיקליות שלהם, משפחות כלי נגינה, תזמורת, ניצוח (גם נתנסה בניצוח בסיסי!), כלי טרנספוזיציה ועוד כמה דברים.

    למי זה מתאים?
    אנשים סקרנים שרוצים להכיר את עולם המוזיקה והמוזיקאים, כולל "מאחורי הקלעים", וכמובן להעמיק את הידע.

    למי זה לא מתאים?
    מי שמכיר מקרוב משפחות כלי נגינה, את גוף התזמורת (כל הכלים, המיקומים וכו'), יודע איזה סוגי קולות שניים אפשר לייצר, מה התפקיד של הבס, מכיר את יסודות הניצוח, ולא בא לו לשמוע מידע שהוא שולט בו בשביל להיחשף לכלי נגינה מטורפים שהוא בטח לא מכיר (נגיד, טרמין) ולשמוע בדיחות מוזיקאים.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

איך נראו התווים הראשונים בהיסטוריה ואיך הם התפתחו לשיטה המורכבת של היום?

  • פרטים נוספים

    מה יהיה שם?
    בלשנות מוזיקלית 🙂 כמה מפתחות יש, ולמה מפתח סול נראה דווקא כך? מאיפה הגיעו שמות הצלילים דו, רה, מי? מה היא תורת האבולוציה של התווים? איך נראים תווים של תופים? מה גאוני בתווים הסיניים? איך השימוש בתווים שינה את פני ההיסטוריה? וגם נעשה סקירה מהירה של הסימנים הגראפיים המקובלים בתיווי: קצב, דינמיקה, ארטיקולציה, קישוטים.
    למי זה מתאים?
    מי שהשאלות והנושאים שכתובים כאן למעלה מסקרנים אותו, ובכלל מי שרוצה להכיר את המוזיקה יותר מקרוב.

    למי זה לא מתאים?
    למי שיודע לענות על השאלות שכתובות כאן למעלה. מוזיקאים ותיקים – בטוח שחלק מהמידע מוכר וידוע לכם (יכול להבטיח שכל אחד יוכל ללמוד לפחות משהו אחד חדש, לשיקולכם).

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

מסתבר שכל האקורדים בעולם מזוייפים ולא נשמעים נכון.

  • פרטים נוספים

    באמצע קורס באקדמיה למוזיקה, המרצה התחיל לענות על שאלה, ואז אמר: טוב, שמעו, זה כבר נושא מורכב, אם תרצו – בואו אליי הביתה ל-3 שעות – ואסביר הכל. אז קנינו בירה ובאנו, והיינו בהלם! קבוצה של מוזיקאים מגיל 0 שלא הכירה את הנושא הזה בכלל! הקלטנו את ההסברים וערכנו אותם למצגת מפורטת וברורה, ולמפגש באורך שעה, כך שיהיה כמה שיותר נהיר. גם למוזיקאים – אבל גם למי שאפילו לא מכיר את הדו, רה, מי.

    מה יהיה שם?

    נדבר על זה שכל האקורדים בעולם מזויפים, שהצליל "לה" נשמע אחרת בכל מקום ובכל זמן (גם היום!), שיש תקלה רצינית עם מעגל הקוינטות, נדבר על כוונון מושווה, מוזיקה ושיטות כוונון עתיקות ועוד.

    למי מתאים?

    מעולה למוזיקאים מקצוענים, ומתאים גם למי שלא יודע שום דבר על מוזיקה – אבל בואו מוכנים לספוג המון, וקחו בחשבון שאולי לא תבינו הכל. המפגש יתחיל מכמה דקות של "ישור קו" – הסברים על תיאוריה של מוזיקה.

     

    למי לא מתאים?

    המפגש הזה נותן ידע כללי שלא משרת את הנגינה וגם לא חושף סגנון חדש ואקזוטי, אלא פשוט ידע מרתק בעינינו, לא כולם מתעניינים וסקרנים…

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

לא שמיעה ולא אבסולוטית, ואולי בכלל עדיף שמיעה יחסית?

  • פרטים נוספים

    לא שמיעה ולא אבסולוטית, ואולי עדיף שמיעה יחסית? כל מה שכדאי ומעניין לדעת לגבי שמיעה ותרגילים לפתח אותה.

    מה יהיה שם?
    רב המידע המעניין שקיים לאנושות על התופעה המטורפת שנקראת שמיעה אבסולוטית (מה זה, איך זה קורה, יתרונות וחסרונות, האם זו מתנה לנצח והאם זה אכן כוחות על?), סיפורים מדהימים על אנשים עם התופעה הזו, סרטונים עם ילדים שיש להם יכולות מדהימות, שיטות שמיעה נוספות, תרגילי פיתוח שמיעה – איך זה עובד ואיזה כדאי לבחור, ועוד.

    למי מתאים?
    כל מי שסקרן להכיר וללמוד, ומי שרוצה לפתח את השמיעה שלו ורוצה להבין מאיפה להתחיל.

    למי לא מתאים?
    מוזיקאים שיצא להם להתנסות בפיתוח שמיעה מכל הסוגים (סולפז', הכתבות מלודיות, מהלכים הרמוניים וכו') – כנראה שרב המידע יהיה לכם מוכר, למרות שדי בטוח שתמצאו גם פרטים חדשים עבורכם, ובתקווה נעזור לסדר בראש את המידע בצורה יותר מאורגנת.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

סולם זה פלטת צבעים עם היררכיה, לא תרצו להכיר סולם בלוז?

  • פרטים נוספים

    מה יהיה שם?
    מה זה סולמות ולמה כדאי להכיר ו/או לנגן אותם, טונליות, היררכיה בין הצלילים, למה צריך 3 סוגי מינור, מעגל הקוינטות, איך נשמע סולם טונים שלמים, סולמות שמלחינים המציאו. נתרגל ונחדד את השמיעה: זיהוי סולמות, שינוי סולם באמצע שיר – מודולציה ומעבר בין מז'ור-מינור.

    למי זה מתאים?
    מי שלא מכיר חלק מהדברים שכתובים למעלה ומסתקרן, מי שרוצה לחדד את ההבנה והידע, מי שרוצה אחת ולתמיד להבין מה זה בדיוק סולם ולזהות משמיעה.

    למי לא מתאים?
    אם כל המושגים שכתובים למעלה מוכרים לכם היטב, ואתם מזהים בקלות סוגי סולמות ומעבר בין סולמות – נשמע שלא נצליח לחדש יותר מידי (ועדיין כמובן מוזמנים להצטרף!).

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

הסולמות העתיקים ביותר שעשו קאמבק!

  • פרטים נוספים

    מה יהיה שם?
    מוזיקה קלאסית עתיקה ומוזיקת ג'אז! מה זה מודוסים, פינאליס ודומיננס, היפוך של מודוסים (לדוגמה, היפו דורי), האופי שלהם, שירים שמבוססים על מודוסים. וגם! אילתור ג'אז, איך עושים את זה, על מה חושבים בזמן שמאלתרים, סולמות ומודוסים אופייניים. כמה סולמות לדעתכם יש בקטע ג'אז אחד קצר?

    למי זה מתאים?
    לכולם (מוזיקאים וחסרי בסיס מוזיקלי), לכל מי שסקרן או רוצה להעמיק ולחדד את ההבנה בנושא.

    למי זה לא מתאים?
    מי שלמד מודוסים ממש לעומק – עד כדי שמכיר את כל המושגים שכתובים כאן למעלה, יודע ומבין איך מודוסים באים לידי ביטוי גם במוזיקה קלאסית עתיקה וגם בג'אז.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

להבין מה אנחנו שומעים, קצב, מקצב, טמפו, משקל, סינקופה, קיק, ברייק ועוד.

  • פרטים נוספים

    🥁הנושא שבאמת חיכיתם לו: קצב! 🥁
    * נזהה 
    מה הקצב של הרבה שירים יפים
    * נעשה סדר – 
    קצב, מקצב, פעמה, ביט, מפעם, טמפו, מעגל קצב, משקל, קיק, ברייק ועוד.
    נבין מה ההבדל בין 3/4 ל-6/8 וזוגות משקלים דומים
    נשחק עם פוליריתמיקה (אחד הדברים הכי מגניבים שיש) וננסה לתופף אותה עם הידיים.

    כדאי לכם להשתתף
     אם בא לכם להבין קצב, להשתפר בקצב, לשלוט בכל המושגים, ולזהות את הקצב של שירים.
    אולי תעדיפו לא להשתתף אם אתם מכירים ממש טוב ויודעים להגדיר את כל המושגים שכתובים כאן (אבל יהיה כיף, ובד"כ כן מגלים דברים חדשים, אז מוזמנים בכל זאת!)

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

המפגש הכי כיף! למחוא כפיים עם שירים מבלבלים.

  • פרטים נוספים

    אמבטיית קצף – סליחה, קצב – לאוזניים, מפגש שמטריף את החושים ועושה סחרחורת!
    חשוב: לא לבוא רעבים! במיוחד לא לאננס ולמנגו. תסמכו עלינו. בואו בשמחה או בקצב 🥁

    מה יהיה שם?
    משקלים פשוטים ומורכבים, משקלים א-סימטריים, חילופי משקלים, להבין את הקצב ולספור לשירים מורכבים.

    למי מתאים?
    מי שרוצה להבין לעומק ולהשתפר בקצב, מי שהיה במפגש קצב בשבוע שעבר או שולט במושגי קצב בסיסיים או לא מפחד ללכת לאיבוד.

    למי זה לא מתאים?
    מי ששולט בכל המושגים שכתבנו כאן, ומצליח לפענח לבד את המשקלים של שירים נורא מבלבלים כמו "בתוך נייר עיתון", "אגדה יפנית", "ארץ שבעת מינים".

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

כך במאים עושים עלינו מניפולציות בלי שנרגיש!

  • פרטים נוספים

    איך הבמאי עושה עלינו מניפולציה, מה זה מיקי מאוסינג, וכל מה שרציתם לדעת על פסקול לקולנוע!


    מה יהיה שם?
    Wild Sound, Room Tone, Foley, Source, Under Score, Mikey Mousing, "כפתור", Light Motive ועוד.
    למי זה מתאים?

    מי שאוהב סרטים, מי שאוהב מוזיקה, מי שסקרן להציץ מאחורי הקלעים של הפסקול בקולנוע, מי שבא לו שעה קלילה כדי לסגור את היום עם חיוך 🙂

    למי זה לא מתאים?
    מי שמכיר היטב את העולם של מוזיקה לקולנוע (למשל, את כל המושגים שכתבנו למעלה). וגם אז – מוזמנים כי יהיה נחמד!

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

לעקוב יחד אחרי השימוש במוזיקה במהלך הסרט.

  • פרטים נוספים

    לעקוב יחד אחרי כל צליל שקורה בסרט, להבין איך המלחין שוזר את המוזיקה, איך הבמאי משתמש בה, איך המוטיבים משתנים בהתאם לצורך. פסקול של ג'ון ויליאמס – אולי המלחין המצליח ביותר בהוליווד, לסרט "שכחו אותי בבית" – אחד הסרטים הקומיים הכי מצליחים שהיו. לא לשכוח להביא פופקורן! 🍿

    למי זה מתאים?
    מוזיקאים מנוסים וחסרי כל ידע וניסיון. מי שמסתקרן מהנושא, ורוצה להבין את "מאחורי הקלעים" של מוזיקה לקולנוע.

    למי זה לא מתאים?
    מי שהנושא לא מדבר אליו.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

מה יותר חשוב מטכניקה, סטייל ופוזה? על פיתוח מוטיב, סוגי קולות ועוד.

  • פרטים נוספים


    מה יהיה שם?

    ההבדל בין סוגים שונים של קולות שניים, איך לשיר בקולות ולהמציא קולות, איך אלתור נשמע בסגנונות שונים, איך לאלתר, טיפים חשובים, על מה כדאי לחשוב בזמן שמאלתרים, כמה חשובה טכניקה ועוד.

    למי זה מתאים?

    למי שרוצה להבין אחת ולתמיד איך עובדים התחומים האלה – אלתור וקלות שניים, רוצה ללמוד עליהם, להתנסות בהם, או להשתפר ולהתפתח.

    למי זה לא מתאים?

    מוזיקאים מתקדמים שיודעים קונטרה פונקט ומאלתרים בקלות במגוון סגנונות. גם לכם בטח יהיה נחמד, אבל אולי לא תלמדו הרבה מידע חדש.
  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

המתכון שלנו לכתיבת שיר – כל חומרי הגלם ואיך לערבב אותם.

  • פרטים נוספים

    מה יהיה שם?
    איזה מילים ירתקו מהרגע הראשון ואיזה לא יתפסו אותנו, איך לעבוד עם מטאפורות ודימויים, כל סוגי החרוזים (פנימיים, חריזה אובססבית, חרוז מושלם ולא מושלם, חריזה לסירוגין ועוד), כמות הברות וטעמים, מבנה, C Part, בריג' ועוד!

    למי זה מתאים?
    למי שאוהב לשמוע או לנגן שירים, ובמיוחד למי שאוהב או רוצה ללמוד לכתוב שירים להלחנה.

    למי זה לא מתאים?
    מי שהיה במספר קורסים בנושא, ומכיר את כל המושגים שכתבנו למעלה. ועדיין מוזמנים להצטרף כדי לחדד ולרענן את הידע! (וגם סתם כי כיף אצלינו 🙂 ).
  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

על חיי הזוגיות ההרפתקניים והסוערים בין הטקסט והלחן.

  • פרטים נוספים

    10 גישות שונות להלחין אותו טקסט, איך להלחין שירי משוררים, "השילוש הקדוש" טקסט-מלודיה-הרמוניה – מה עדיף שיבוא קדום, ועוד טיפים בנושא הלחנת שירים (למוזיקאים וגם למי שלא מנגן)!

    למי זה מתאים?
    למי שמלחין שירים, או רוצה להתחיל להלחין, או פשוט מסתקרן איך עובד הקסם ובא לו לשמוע – גם חובבי מוזיקה ללא שום רקע!

    למי זה לא מתאים?
    מי שכבר היה במספר קורסים של הלחנת שירים – כנראה שלא נצליח לחדש לכם הרבה, ובכל זאת מוזמנים כמובן בשמחה! מי שרוצה סדנה מעשית שבה מלחינים ומקבלים פידבק – זה לא המקום… אנחנו מציגים רעיונות, מי שרוצה מיישם אח"כ בעצמו.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

30.00 

איך אפשר להפוך את "התקווה" לשיר ילדים ואת "יונתן הקטן" ליצירת פאר.

  • פרטים נוספים

    יש טקסט ולחן, מה עכשיו?! הולכים לעיבוד 🙃
    למי שרוצה כלים מעשיים ושיטה שעובדת – וגם למי שסתם מסתקרן איך עובד עיבוד בדיעבד.

    מה יהיה שם? 10 עיבודים שונים לאותו שיר
    מתכון מסודר וברור לייצור עיבוד חדש, כל הטריקים והטיפים שיהפכו את העיבוד למעניין, מושקע ויפה.

    למי זה מתאים?
    למוזיקאים מנוסים וגם למי שלא ניגן מעולם, לכל מי שמסתקרן ורוצה ללמוד על הנושא, או פשוט אוהב להרחיב ידע כללי.

    למי זה לא מתאים?
    מי שרוצה לתרגל ולקבל פידבק – זה לא המקום. למי שיש המון ניסיון בעיבוד (אבל גם אתם בטח תצליחו למצוא משהו חדש ומעניין, ובכלל, נחמד אצלנו).

  • תגובות שקיבלנו

    – היה מפגש מקסים ומרתק וקיבלתי הרבה רעיונות, תזכורות והשראה :))) ואולי הכי חשוב – הבנתי שאולי לכתוב עיבודים זה לא כזה מסובך כמו שזה נראה לי… 🙏🥰

    – היה ממש מעניין!

    – היה כרגיל מרתק. אורי אתה מוכשר ברמות. ידך בכל. איש אשכולות. בהערכה רבה

    – הטיפים שנתת עכשיו מעולים. הטיפים שלך עוזרים המון.

    – טיפים טובים!

    – שיעור מרתק

    – היה שיעור מקסים

    – היה נהדר!

    – Uri you are absolutely WOW

    – מאוד מהנה

    – תודה ענקית על הכיףףףף של היום!

    – יופי של שיעור מרחיב את הדעת

    – כרגיל היה מדהים

    – פעם ראשונה וחלקית שלי. מקסים.

    – איזה כיף היה 🙂

    – נהדר מדהים אדיר!!!

    – אתה מתעלה על עצמך ממפגש למפגש. איפה התקרה?

    – נהניתי מאישיותו ומאורגנותו של אורי, אף כי החומרים (כולם) מוכרים לי כמפיק/מעבד

    – תודה על (עוד) הרצאה מרתקת שנתת. ימי שני, המשותפים איתך, הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. תודה על המקצועיות ועל הידע המטורף שלך בעולם הצלילים. תענוג לעבור איתך תהליך למידה שכזה, וכייף להיות חלק מחייך.

    – המפגש היה מרתק והנושאים למרות שהם חדשים ומורכבים הודגמו והוסברו בצורה ברורה, כדי להבין לעומק ואולי לייישם אצטרך לחזור ולצפות. תודה אורי אין עליך.

30.00 

מאחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה, כך מתקנים זיופים!

  • פרטים נוספים

    בכוונה שמרנו לסוף את הנושא שאנחנו יודעים שיטריף אתכם: הפקה והקלטת שירים באולפן! פשוט מטורף איך שהדברים עובדים היום, כל מי שנחשף לתהליך – נשאר בהלם, מפגש מומלץ במיוחד!

    מה יהיה שם?
    מקליטים שיר בשעה אחת: הקלטת תופים, בס, פסנתר, גיטרה, שירה וקולות, הקלטת מידי ואודיו, תיקוני זיופים בצלילים ובקצב, עריכה, אפקטים, מיקס. הכל בתוכנת "קיובייס".

    למי זה מתאים?
    כל מי שאוהב מוזיקה וסקרן להציץ מאחורי הקלעים, באמת שלא נדרש כל ידע מוקדם! וגם למי שרוצה ללמוד להפיק ולהקליט שירים בעצמו.

    למי זה לא מתאים?
    אם אתם מחפשים הדרכה מסודרת ומקיפה על איך לעבוד טכנית עם תוכנת עריכת סאונד – זה לא המקום. ומי ששולט היטב בקיובייס או בתוכנה אחרת – כנראה שלא נחדש הרבה.

  • תגובות שקיבלנו

    כאן יופיעו בהמשך תגובות שקיבלנו

בין הצלילים - הקלטות ותמיכה בפרויקט Showing all 30 results